Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 4 záznamů.  Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Augmented Reality in CAVE
Kolčárek, Michal ; Beran, Vítězslav (oponent) ; Herout, Adam (vedoucí práce)
The aim of this thesis is to develop an application for mobile platform iOS. This application will take advantages of augmented reality and Cave Automatic Virtual Environment. Main target of this thesis is to explore possibilities and obstacles of developing application for iOS platform using standard augmented reality framework in CAVE. Main part is dedicated to experimenting with markers in CAVE, which leads to obtaining some knowledge leading to designing appropriate markers and optimizing the recognition process. Its purpose is the improvement of user experience in this environment and provision of some additional information and possibilities of interaction with the object displayed.
Rozšířená realita na mobilním zařízení
Valenta, Marek ; Szentandrási, István (oponent) ; Kobrtek, Jozef (vedoucí práce)
Bakalářská práce se zabývá návrhem a implementací aplikace, která umožňuje rozšířit realitu pomocí mříže jako hrací plochu pro hru. Hra by měla spočívat v pokládání bloků na tuto plochu. Jsou zde rozebrány možnosti rozšířené reality, vysvětleno proč je použita rozšířená realita pomocí markeru. Obsahuje také postup vypracování práce a částečně popisuje důležité skripty.
Augmented Reality in CAVE
Kolčárek, Michal ; Beran, Vítězslav (oponent) ; Herout, Adam (vedoucí práce)
The aim of this thesis is to develop an application for mobile platform iOS. This application will take advantages of augmented reality and Cave Automatic Virtual Environment. Main target of this thesis is to explore possibilities and obstacles of developing application for iOS platform using standard augmented reality framework in CAVE. Main part is dedicated to experimenting with markers in CAVE, which leads to obtaining some knowledge leading to designing appropriate markers and optimizing the recognition process. Its purpose is the improvement of user experience in this environment and provision of some additional information and possibilities of interaction with the object displayed.
Rozšířená realita na mobilním zařízení
Valenta, Marek ; Szentandrási, István (oponent) ; Kobrtek, Jozef (vedoucí práce)
Bakalářská práce se zabývá návrhem a implementací aplikace, která umožňuje rozšířit realitu pomocí mříže jako hrací plochu pro hru. Hra by měla spočívat v pokládání bloků na tuto plochu. Jsou zde rozebrány možnosti rozšířené reality, vysvětleno proč je použita rozšířená realita pomocí markeru. Obsahuje také postup vypracování práce a částečně popisuje důležité skripty.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.